Sie sind noch nicht auf AWRI angemeldet!
Falls sie noch nicht Mitglied sind, treten Sie unserer Facebook Gruppe Rechtsforum Schweiz bei.
Anmelden über Facebook
Mit Email Adresse anmelden
Liebi Lüüt, ich bruch eue rat! Bi gad zimli verzwifled.
Mini Noch-Frau hät sich vor ca 5 Wuchä vo mir trännt! Jetzt gahts drum wer wieviel Stüürä no muen zahle! Sie hät fasch de doppled verdienscht vo mir und hät etzt aber eifach entschiede helfti helfti zmache ohni mich zfröge obs io isch oder nöd!
Füren unentgältliche Ahwalt verdieni bitz zviel und mach mir jetzt eifach sorga nöd durezcho und sie macht sich es schöns läbe!
Bitte um hilf und rat🍀
Grüessli
Bewertung:
Noch keine Bewertungen vorhanden
Liebi Lüüt, ich bruch eue rat! Bi gad zimli verzwifled.
Mini Noch-Frau hät sich vor ca 5 Wuchä vo mir trännt! Jetzt gahts drum wer wieviel Stüürä no muen zahle! Sie hät fasch de doppled verdienscht vo mir und hät etzt aber eifach entschiede helfti helfti zmache ohni mich zfröge obs io isch oder nöd!
Füren unentgältliche Ahwalt verdieni bitz zviel und mach mir jetzt eifach sorga nöd durezcho und sie macht sich es schöns läbe!
Bitte um hilf und rat🍀
Grüessli
Bewertung:
Noch keine Bewertungen vorhanden
Ansichten:
Archiv
- Februar 2015 (2)
- März 2015 (19)
- April 2015 (6)
- Mai 2015 (11)
- Juni 2015 (7)
- 1 of 12
- nächste Seite ›

Kommentare
Mi, 21/02/2018 - 12:47
Susan Keusch
Redsch vom 2017 oder prov. 2018? 17 esch ja "klar" das sie 2^3 set zahle und du 1/3. Und 2018 würd ich ufem stüramt neu berechne lah.
Mi, 21/02/2018 - 12:48
Tanya Rohr
Das isch ja s‘problem...ha dene d‘sachlag gschilderet aber diä sind de meinig das mir das sälber regle müend aber es gaht ja nöd:-/
Mi, 21/02/2018 - 13:12
Tanya Rohr
Vom 17 und de hundert pro au vom 18ni
Mi, 21/02/2018 - 13:16
Susan Keusch
Nime a hesch kei rechtsschutz? Da würd ich uf alli fäll namal uf stüramt und sust würkli mit emne awalt dehinder.
Mi, 21/02/2018 - 13:24
Tanya Rohr
Susan Keusch das mueni abkläre. Bi sit fasch 4 wuchä nüm „dihei“ wills nüm gaht und ha natürli kei unterlage bide kollegin!
Mi, 21/02/2018 - 13:35
Manu Ela Brodmann
Tanya Rohr ob staht“mini noch ehefrau“.....?🤔
Mi, 21/02/2018 - 13:36
Tanya Rohr
Manu Ela Brodmann ja, löhnd eus scheide! Sind inere eingetragene partnerschaft
Mi, 21/02/2018 - 13:36
Susan Keusch
Den lueg dasd möglichst gli zo dine Unterlage chunsch, wen sie mit dem scho doof duet, oo den Hof ich das sie ned no Unterlage lahd lo verschwende 🤔😔
Mi, 21/02/2018 - 13:37
Tanya Rohr
Susan Keusch am fritig bini churz „dihei“ de muessi luege dasis find! Chönt schwierig werde😒
Mi, 21/02/2018 - 13:37
Susan Keusch
Bi de schneidig wersch automatisch neu berechnet eleige,
Mi, 21/02/2018 - 13:37
Susan Keusch
Oje, fühl dich druckt
Mi, 21/02/2018 - 13:38
Tanya Rohr
Susan Keusch es gaht ebe au um diä vom 17...müend 4500.- bzw jetzt no 3000.- nahzahle und de chunt ja bundesstür no dezue..und bi dere hät sie etzt eifach entschiede dhelfti zahle obwohl sie ja fasch dopplet lohn hät...
Mi, 21/02/2018 - 13:39
Tanya Rohr
Susan Keusch dankä😔
Mi, 21/02/2018 - 13:41
Susan Keusch
Oo die blöd zwätschge🙈🤦 sorry für Wortwahl.
Mi, 21/02/2018 - 13:44
Manu Ela Brodmann
Susan Keusch danka
Mi, 21/02/2018 - 13:44
Tanya Rohr
Alles guet! Häsch ja rächt🙈 naja, muen etzt sbeschte versueche sprich luege dasi zu mim rächt chum und nöd denn mit de hand im muul läbe muen und sie hät schoggi
Mi, 21/02/2018 - 13:48
Susan Keusch
Ja unbedengt und sust würi würkli en awalt i bezie. Chostet zwar au chli öbbis aber das do chostet vell nerve usw. Vell glück
Mi, 21/02/2018 - 14:01
Tanya Rohr
Wenni sgäld het ja, aber ich gah ja mit wenig us de beziehig und muen zimli viel neu ha...scheidig choschtet ja au no...ich bi eifach gad zimli verzwifled!
Mi, 21/02/2018 - 14:06
Susan Keusch
Verstahne dich, aber den würdi doch nomol Anfrage wegemne unentgeltliche aawalt, wend ja huufe muesch neu poste usw.. "hesch" ja au "nüd" würd das gnau abklare
Mi, 21/02/2018 - 14:08
Tanya Rohr
Susan Keusch da hani gseit bide unentgältliche rächtsberatig aber die händ gseit dasi mit mim verdienscht drüber bi darum wirdi nöd durecho!
Mi, 21/02/2018 - 14:26
Roman Richle
Susan Keusch en Anwalt choschtet seeehr schnell 2000.- 😭
Mi, 21/02/2018 - 14:27
Tanya Rohr
Roman Richle ebe! Wie sölli da zahle...wenni mit de stürä scho gnueg ha
Mi, 21/02/2018 - 14:28
Roman Richle
Tanya Rohr so isch es (leider) , en anwalt choscht dich sicher meh, als er dich i dem Fall nützt...
Mi, 21/02/2018 - 14:29
Tanya Rohr
Isch eifach zum brüellä😪
Mi, 21/02/2018 - 13:22
Sara Salvati-Simione
Mi, 21/02/2018 - 13:26
Robert Schweng
Sara Salvati-Simione : ausgesteuert ! 😉
Do, 22/02/2018 - 11:16
Michel Held
Robert Schweng =D
Do, 22/02/2018 - 11:32
Christian Oberhänsli
P.S. Häsch Du würkli es Gfüehl, dass Dini Sackgebühr für die gsamte Entsorgigschette langet...? 🙈🙈
Mi, 21/02/2018 - 13:20
Marcel Marty
Ich wollte doch wissen, ob er für mich von jetzt an meine Steuern beim Steueramt klar macht... 🤣🤣
Mi, 21/02/2018 - 13:22
Joel Mauchle
Er het halt e neui form vo stürehinterziehih gfunde^^
Mi, 21/02/2018 - 13:24
Ruster Ramona
Joel Mauchle hoffentlich meldet das öper
Mi, 21/02/2018 - 13:44
Birgit Rechsteiner
Steueramt machen lassen ist ein schlechter Rat.
Steuerschulden sind Solidarschulden. Dem Steueramt ist egal wers bezahlt - sie können den ganzen Betrag auch bei einer der Personen eintreiben.
Das musst du, so leid es mir tut mit deiner Ex-Frau ausmachen.
Wenn die Scheidung gemacht wird, muss da eine schriftliche Regelung her!
Mi, 21/02/2018 - 13:54
Tanya Rohr
Ja wens machbar wär! Aber sie hät die entscheidig mit sich elei usgmacht ohni mich zfröge...im und ich dörf mit de hand im muul läbe
Mi, 21/02/2018 - 16:23
Birgit Rechsteiner
Naha, eine Scheidung ist ja keine einseitige Sache.
Trotzdem einen Anwalt zu ziehen.
Fr, 23/02/2018 - 08:29
Bea Küng
oder einen Mediator - aber meist ist es kurz nach einer Trennung so strub, dass nichts mehr geht oder möglich scheint.
Birgit Rechsteiner, ich bin mit Tanya dran, ihre Probleme in Bezug auf die Steuern und den Mietvertrag anzugehen. Ist das auch ok für Euch Admins?
Fr, 23/02/2018 - 09:50
Birgit Rechsteiner
ja klar, aber wenn ihr es habt, eine Lösung eines solchen Falles würde mich auch interessieren...!
Fr, 23/02/2018 - 11:28
Bea Küng
Birgit Rechsteiner ich werde mich gerne bei dir melden - per PN. Danke.
Mi, 21/02/2018 - 13:44
Regula Christen
Damit das Steueramt etwas regelt, muss man gerichtlich getrennt und separat steuerpflichtig sein.
Mi, 21/02/2018 - 14:36
Bea Küng
Nein, nur von Tisch und Bett getrennt, reicht.
Mi, 21/02/2018 - 13:57
Regula Barmettler
Hesch per zuefall de beobachter abonniert oder öper us dinere familie (eltere, gschwüsterti)? Die hend e super rechtsberatig und isch gratis. Und sus würi uf dinere gmeind mal zum rechtschutz. Jedo gmeind bütet e gratis rechtschutzberatig ah😊
Mi, 21/02/2018 - 13:59
Tanya Rohr
Nei hani nöd und das mitdä unentgältliche rächtsberatig hani scho durä aber bi nöd viel schlauer debi wordä! Schlussendli stellt sie sich quer respektiv hät sie sgfühl das sie dregle cha mache!
Mi, 21/02/2018 - 14:01
Regula Barmettler
Tanya Rohr ou scheibe. Das tuet mer mega leid für dich. Hoffe sie laht bald mit sich rede sus isch das ja kein zuestand für dich. Wünsch der viel chraft und glück🍀
Mi, 21/02/2018 - 14:04
Tanya Rohr
vor ca 1,5 wuchä hämer chöne rede aber nachdem sie mich gnervt hät und druck gmacht hät wänni miis züg hol (obwohls eusi whg isch) hani sie blockiert und sit det spinnt sie wieder! So müehsam...
Mi, 21/02/2018 - 14:05
Regula Barmettler
Ah scheisse das tönr mega müehsam. Aber vielicht beruhigt sie sich ja bald wieder. Ich hoffes zumindest für dich
Mi, 21/02/2018 - 14:14
Ann-Berit Rasmussen
Wenn ihr beiden die Scheidung möchtest , reich die ein , da wird man euch auch helfen .
Ihr seid jetzt verheiratet gesteuert nachher wird ihr einzeln Steuer berechnet .
Jetzt bist du besser dran mit Steuer , nachher wird es teuer .
Habe schon alles erlebt .
Viel Glück
Mi, 21/02/2018 - 14:18
Tanya Rohr
Also mitem jetzt besser dra sii merki nöd! Sie isch besser dra, nöd ich obwohl ich ja dhelfti lohn ha!
Mi, 21/02/2018 - 19:26
Ann-Berit Rasmussen
Ok aber nach Scheidung müsst ihr Einzel Person zahlen und das ist mehr glaube mir
Mi, 21/02/2018 - 19:27
Tanya Rohr
Ann-Berit Rasmussen mag ja sii aber jetzt chunt sie super devo und ich bi ja dänn diä wo une durä muen läbe wäred sie schoggi hät! 750.- isch en klacks für sie und für mich isches mega viel!
Mi, 21/02/2018 - 20:27
Ann-Berit Rasmussen
Ich bin damals Steuer gegangen in meine Gemeinde die haben mir geholfen und Gemeinde kann auch man kann viel machen ohne Anwalt viel Glück
Mi, 21/02/2018 - 14:24
Markus Meyer
Bei den Steuern gibt man ja den Nettolohn an. Warum nicht prozentual nach dem Nettoeinkommen verteilen ?
Mi, 21/02/2018 - 14:28
Regula Christen
gerichtlich getrennt= getrennte besteuerung ab diesem Datum. Alles andere beruht auf entgegenkommen des anderen Partners.
Mi, 21/02/2018 - 14:30
Roman Richle
ja, scho; aber s Problem isch doch genau, das es keis "Entgegenkommen" gibt...😭
Mi, 21/02/2018 - 14:30
Markus Meyer
Roman Richle versuch das argument, das wenn ihr euch nicht einigen könnt, irgendwann der Betreibungsbeanmte nett schreibt....und zwar beiden !!!!
Mi, 21/02/2018 - 14:32
Regula Christen
Markus Meyer und beide werden auf den vollen Betrag betrieben.... wenns soweit kommt
Mi, 21/02/2018 - 14:32
Regula Christen
Roman Richle dann gibt es keine rechtliche Handhabe
Mi, 21/02/2018 - 14:32
Roman Richle
Markus Meyer, du häsch wohl recht, aber warum schriibsch das an mich ??? i bi scho laaaang gschide 🤣🤣🤣😉
Mi, 21/02/2018 - 14:33
Roman Richle
Regula Christen ja kalro, das isch s Problem, aber interessant wäre e Lösig🤔
Mi, 21/02/2018 - 14:38
Regula Christen
Roman Richle es gibt keine Lösung, du hast mich ja angeschrieben wegen dem nichtvorhandene Entgegenkommen. Ergo geb ich dir Antwort. Und die Lösung ist, dass es keine Lösung gibt, weil man sich nicht auf ein Recht berufen kann.
Mi, 21/02/2018 - 14:38
Regula Christen
und erst ab gerichtlicher Trennung wird auch getrennt besteuert 😊
Mi, 21/02/2018 - 14:40
Roman Richle
Regula Christen recht häsch😉 aber mini Frag isch an Markus Meyer grichtet gsi...😉
Mi, 21/02/2018 - 14:34
Markus Meyer
am sinnvollsten wäre ein Eheschutz / getrenntleben verfahren. Dann wird der "getrennt"status mal amtlich. Für einen anwalt gibt es das institut der unentgeltlichen Rechtsverbeiständung. Nimm dir einen guten Anwalt und trag ihm das alles vor. Der weiss wie er das bei Gericht eingeben muss.
Mi, 21/02/2018 - 14:38
Roman Richle
Grunssätzlich haften natürlich Eheleute solidarisch.... drum finde ich es seeehr fraglich, ob es sich hier lohnt, einen anwalt einzubeziehen...immerhin kostet der schnell mehr als die gegenständliche steuerrechnung von 3000.- 🤔
Mi, 21/02/2018 - 14:39
Bea Küng
Tanya Rohr, von wo kommst du? Ich bin Steuerfachfrau und kann dir EV. Helfen. Gib mir eine PN.
Mi, 21/02/2018 - 14:41
Bea Küng
Ah, bin jetzt am PC und sehe Zürich - ich auch. Oder doch Aargau? Melde dich bitte.
Mi, 21/02/2018 - 14:56
Tanya Rohr
Ich bi gmoldä in bilte respektiv glarus nord! Aber bin bide kollegin im aargau...
Mi, 21/02/2018 - 14:48
Bea Küng
nur kurz - es braucht keine gerichtliche Trennung - von Tisch und Bett getrennt = steuerrechtlich getrennt. Also 2018 separate Besteuerung. 2017 muss man mit dem Steueramt anschauen - aber: Da die Partnerin mehr verdient als Tanya hält sich das Steueramt sowieso an sie, falls die Steuern nicht bezahlt werden. 😉
Mi, 21/02/2018 - 18:31
Toti Kras
Ohni dini unterschrift ka si gernix entscheide.
Han de fall au ka.
Mi, 21/02/2018 - 19:04
Tanya Rohr
Ich weiss nöd wie oder was ich da cha mache...sie hätmer nu gschriebe das sie ihri 750.- ihzahlt hät und meh nöd...
Mi, 21/02/2018 - 19:05
Toti Kras
Steueramt anrufen und fragen.
Mi, 21/02/2018 - 19:08
Tanya Rohr
ha dänne scho vor dem bscheid geh dases theater wird geh aber sie hend gfundä mir müend das underenand kläre😒 das hiltmer nöd wiiter wenn sie eifach sälber entscheidet!
Mi, 21/02/2018 - 19:10
Toti Kras
Sinder vor scho gsi??
Mi, 21/02/2018 - 19:10
Toti Kras
Gricht?
Mi, 21/02/2018 - 19:10
Toti Kras
I ha bi mir e eheschutzverfahre igleitet gha
Mi, 21/02/2018 - 19:11
Tanya Rohr
Nei warte etzt uf miis letschte dokumänt und de hoffi das sie alles zäme hät zum vor gricht gah
Mi, 21/02/2018 - 19:12
Toti Kras
I ha si sogar use de wohnig schmeisse könne
Mi, 21/02/2018 - 19:12
Toti Kras
Gohts um stüre vo letscht johr??
Mi, 21/02/2018 - 19:13
Tanya Rohr
Um nahzahlig vom 16 und bundesstür und hunterpro de au um die neu
Mi, 21/02/2018 - 19:14
Toti Kras
Bisch den du en maa oder e frau. Gseh e frau im profil
Mi, 21/02/2018 - 19:15
Toti Kras
Kasch der en awalt leiste??
Mi, 21/02/2018 - 19:15
Tanya Rohr
Haha ha no kein Maa känneglernt wo Tanya heisst😜 bin es wiibli🙈
Mi, 21/02/2018 - 19:15
Toti Kras
Hahaha
Mi, 21/02/2018 - 19:15
Tanya Rohr
Nei ebe nöd!
Mi, 21/02/2018 - 19:15
Toti Kras
Wiso redsch denn all vo sie??
Mi, 21/02/2018 - 19:16
Tanya Rohr
Will ich eh Frau „ghürate“ ha...
Mi, 21/02/2018 - 19:16
Toti Kras
Ok
Mi, 21/02/2018 - 19:16
Toti Kras
Also ohni awalt isch kli schwirig
Mi, 21/02/2018 - 19:16
Tanya Rohr
Toti Kras ebe
Mi, 21/02/2018 - 19:17
Toti Kras
Soviel i weiss ka sie nöd sege i teil trechnig und fertig
Mi, 21/02/2018 - 19:18
Toti Kras
Da macht sgricht
Mi, 21/02/2018 - 19:18
Toti Kras
Ohni dini unterschrift goht nix
Mi, 21/02/2018 - 19:19
Tanya Rohr
Toti Kras ja aber ändi moned muesses ja zahlt sii und was machi de jetzt mitem andere teil? Eigendli chani mir die helfti nöd leischte, und problem weti au nöd becho!
Mi, 21/02/2018 - 19:21
Toti Kras
So schnell kunnsch kei problem über.
Könntsch i rate zahle wenn en awalt hetsch?
Mi, 21/02/2018 - 19:23
Tanya Rohr
Chunt druf ah wasi ah monatliche stürä zahle müsst...soviel ghalt hani de au nöd🤔
Mi, 21/02/2018 - 19:36
Toti Kras
Isch kli schwierig. Wer vertrettet di den vor gricht?
Mi, 21/02/2018 - 19:58
Andrea Jasmin Erismann
am beste eifach mal zahle & denn mit ehm awalt das kläre vor gricht de wird sie dir da zrugzahle müesse
Do, 22/02/2018 - 11:22
Tanya Rohr
Andrea Jasmin Erismann isch ebe nöd so eifach...de hani es problem wenn öpis wichtigs chunt!
Do, 22/02/2018 - 11:24
Andrea Jasmin Erismann
Tanya Rohr ja eifach nöd zahle esch au nöd richtig sie chönd dich null koma nix betriebe
Do, 22/02/2018 - 11:25
Tanya Rohr
Andrea Jasmin Erismann ja aber mit de hand im muul chani ja au nöd läbe! Das isch doch nöd rächtens wo sie macht! Eifach nöd zahle weti au nöd aber sie häts schön wärend ich de muess luege...chas doch nöd sii
Do, 22/02/2018 - 11:30
Andrea Jasmin Erismann
Tanya Rohr ebe drum säge ja das muess den vor gricht usgrechnet werde wenn sie jetzt so uf sturr macht...chan dich verstah be stüre gahts meistens um höchi summene aber wens stüramt nöd helfe will de blibt nüt anders übrig wie zahle & denn vor gricht das kläre well wenn sie meh verdient wirds gricht au endscheide das sie meh zahle muess...
Do, 22/02/2018 - 11:31
Andrea Jasmin Erismann
sust wirsch halt betriebe well das chan gmeind ja selber mache
Mi, 21/02/2018 - 19:36
Roman Richle
für dich isch es guet, wenn dini (ex)partnerin scho mol öpis bezahlt hät... so wird de totalbetrag chliiner, und falls es zu ner betriibig chunnt, griift s betr. amt uf eu beidi zue. d.h. denn muesch du eh nur no soviel zahle, wie du vo aafang a bereit gsi wärisch. ...hoffe, du verstahsch, was ich meine, tönt villicht chli kompliziert, isch aber recht einfach
Do, 22/02/2018 - 18:30
Rola Ca
Ha jz net alles gläse. Aber wäge Awakt. Uf dr Gmeind mol nochfroge. Bi üs kunnt 1x im Monet aine ufs Gmeind und me ka gratis Infos ihole.
Do, 22/02/2018 - 18:41
Tanya Rohr
Hani ebe scho gmacht und bi nöd viel schlauer wordä debi!